WYDZIAŁ SZTUKI

WYDZIAŁOWY SYSTEM JAKOŚCI KSZTAŁCENIA

1. Procedura zatwierdzania zmian w planach i programach studiów na Wydziale Sztuki

2. System oceny efektów uczenia się na Wydziale Sztuki

2.1. Procedura analizy wyników nauczania (rozkład ocen)

2.2. Procedura badania jakości prac dyplomowych i ich adekwatności do programów studiów i zamierzonych efektów uczenia się

2.3. Procedura analizy organizacji i przebiegu egzaminu dyplomowego

2.4. Procedura weryfikacji i dokumentowania osiągania efektów uczenia się

3. Procedura badania satysfakcji absolwentów

3.1. Procedura obsady zajęć dydaktycznych i organizacji systemu kształcenia

4. PROCEDURA DYPLOMOWANIA I PRZEPROWADZANIA EGZAMINU DYPLOMOWEGO

4.1. Procedura antyplagiatowa przed dopuszczeniem pracy do obrony na Wydziale Sztuki

5. Procedura sposobu wyróżniania pracowników najlepiej ocenionych przez studentów

5.1. Wniosek o przyznanie wyróżnienia dla pracownika naukowo-dydaktycznego najlepiej ocenionego przez studentów

6. Procedura organizacji studenckich praktyk zawodowych

6.1. Procedura odbywania praktyk na Wydziale Sztuki dla studiów I-go i II-go stopnia

6.2.1. Program praktyk zawodowych kierunek Architektura Wnętrz

6.2.2. Program praktyk zawodowych kierunek Grafika

6.2.3. Program praktyk zawodowych kierunek Sztuka Mediów i Edukacja Wizualna

6.3. POROZUMIENIE w sprawie odbywania praktyk studenckich

6.4. Skierowanie na praktyki

6.5. Zaświadczenie z odbycia praktyki studenckiej

6.6. WNIOSEK studenta o zaliczenie praktyki

6.7. Sprawozdanie z praktyk

6.8. Procedura hospitacji studenckich praktyk zawodowych

6.9. PROTOKÓŁ HOSPITACJI STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH

6.9.1. Sprawozdanie z realizacji studenckich praktyk zawodowych

7. Procedura mobilności międzyuczelnianej wykładowców i studentów

8. Procedura oceny zasobów materialnych i infrastruktury dydaktycznej

8.1. Ankieta ewaluacji zasobów materialnych (baza materialna)

8.2. Ankieta ewaluacji zasobów materialnych – infrastruktura

9. Procedura ewaluacji pracowników niebędących nauczycielami akademickimi

10. Procedura współpracy z Radą Interesariuszy

11. Procedura publicznego dostępu do informacji

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close