Wydziałowy system jakości kształcenia
System Zapewniania Jakości
Procedury wydziałowe
- 1. Procedura zatwierdzania zmian w planach i programach studiów na Wydziale Sztuki pdf 41 KB
- 2. System oceny efektów uczenia się na Wydziale Sztuki pdf 92 KB
- 2.1. Procedura analizy wyników nauczania (rozkład ocen) pdf 89 KB
- 2.2. Procedura badania jakości prac dyplomowych i ich adekwatności do programów studiów i zamierzonych efektów uczenia się pdf 142 KB
- 2.3. Procedura analizy organizacji i przebiegu egzaminu dyplomowego pdf 142 KB
- 2.4. Procedura weryfikacji i dokumentowania osiągania efektów uczenia się pdf 115 KB
- 3. Procedura badania satysfakcji absolwentów pdf 78 KB
- 3.1. Procedura obsady zajęć dydaktycznych i organizacji systemu kształcenia pdf 90 KB
- 4. PROCEDURA DYPLOMOWANIA I PRZEPROWADZANIA EGZAMINU DYPLOMOWEGO pdf 197 KB
- 4.1. Procedura antyplagiatowa przed dopuszczeniem pracy do obrony na Wydziale Sztuki pdf 40 KB
- 5. Procedura sposobu wyróżniania pracowników najlepiej ocenionych przez studentów pdf 99 KB
- 5.1. Wniosek o przyznanie wyróżnienia dla pracownika naukowo-dydaktycznego najlepiej ocenionego przez studentów pdf 56 KB
- 6. Procedura organizacji studenckich praktyk zawodowych pdf 30 KB
- Procedura odbywania praktyk na Wydziale Sztuki dla studiów I-go i II-go stopnia pdf 118 KB
- 6.2.1. Program praktyk zawodowych kierunek Architektura Wnętrz pdf 90 KB
- 6.2.2. Program praktyk zawodowych kierunek Grafika pdf 93 KB
- 6.2.3. Program praktyk zawodowych kierunek Sztuka Mediów i Edukacja Wizualna pdf 92 KB
- 6.3. POROZUMIENIE w sprawie odbywania praktyk studenckich pdf 74 KB
- 6.4. Skierowanie na praktyki pdf 30 KB
- 6.5. Zaświadczenie z odbycia praktyki studenckiej pdf 63 KB
- 6.6. WNIOSEK studenta o zaliczenie praktyki pdf 31 KB
- 6.7. Sprawozdanie z praktyk pdf 30 KB
- 6.8. Procedura hospitacji studenckich praktyk zawodowych pdf 47 KB
- 6.9. PROTOKÓŁ HOSPITACJI STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH pdf 55 KB
- 6.9.1. Sprawozdanie z realizacji studenckich praktyk zawodowych pdf 36 KB
- 7. Procedura mobilności międzyuczelnianej wykładowców i studentów pdf 72 KB
- 8. Procedura oceny zasobów materialnych i infrastruktury dydaktycznej pdf 88 KB
- 8.1. Ankieta ewaluacji zasobów materialnych (baza materialna) pdf 102 KB
- 8.2. Ankieta ewaluacji zasobów materialnych – infrastruktura pdf 99 KB
- 9. Procedura ewaluacji pracowników niebędących nauczycielami akademickimi pdf 81 KB
- 10. Procedura współpracy z Radą Interesariuszy pdf 88 KB
- 11. Procedura publicznego dostępu do informacji pdf 97 KB